Salomon komandu stafetes nolikums 

1. Norises vieta un laiks – CET 2017 Salomon komandu stafetes (turpmāk – stafete) skrējiens notiek 2017. gada 5. augustā Cēsīs. 

  • Starts – 4. augustā plkst. 24:00

2. Dalībnieki – stafetes komandā ir trīs dalībnieki, kas sacensību starta brīdī ir sasnieguši 18 gadu vecumu.

3. Komandu sastāvi:  

  • sieviešu komanda (drīkst startēt tikai sievietes),
  • vīriešu komanda  (drīkst startēt tikai vīrieši),
  • mix komanda 

Komandas sastāvs ir pašu sportistu kompetencē, piemēram, domubiedri, darba kolektīvi, reāli un virtuāli sporta klubi, dažādu valstu un nacionalitāšu piederība. Reģistrējoties jānorāda komandas nosaukums. Komandai sacensību laikā vēlama vienota sporta forma.

4. Stafetes etapu sadalījums:

  • 1. etaps –15 km
  • 2. etaps – 30 km
  • 3. etaps – 69 km

5. Stafetes nodošanas un saņemšana – trases vietās, kurās notiks komandas dalībnieku maiņa, katras komandas iepriekšējo etapu veikušais sportists savu laika kontroles čipu nodod savam komandas biedram, un tas trasē drīkst doties tikai pēc čipa piestiprināšanas. Laika kontroles čipa nodošana un saņemšana notiek tikai sacensību tiesneša klātbūtnē. Iespējama obligātā ekipējuma pārbaude.

6. Komandu dalībnieku nokļūšana stafetes maiņas punktos – no CET sacensību centra kursēs organizatoru autobusi, kas 2. un 3. etapu veicējus aizvedīs uz attiecīgajiem stafetes maiņas punktiem. Attiecīgi arī 1. un 2. etapu beidzējus ar autobusiem aizvedīs atpakaļ uz sacensību centru Cēsīs Rožu laukumā. Autobusu kustības grafiki tiks izsniegti, saņemot dalībnieku numurus sacensību centrā, kā arī tie tiks publicēti sacensību mājaslapā internetā.

Plānotais autobusu maršruts:

  • Uz Ērgļu klintīm – 00:30 (1. punkts 16 km.)
  • Uz Raiskuma ezeru –1:30 (3. punkts 45 km.)
  • No Ērgļu klintīm – 02:45
  • No Raiskuma ezera – 03:30
  • No Raiskuma ezera – 05:30

7. Obligātais ekipējums:

  • 1. etapā – nakts apgaismojuma pieres lukturītis, sarkanas krāsas elektriska signāllampiņa, kuru piestiprina sportistam aizmugurē pie apģērba vai somas, 0,5 litri dzēriena rezerves
  • 2. etapā – nakts apgaismojuma pieres lukturītis, sarkanas krāsas elektriska signāllampiņa, kuru piestiprina sportistam aizmugurē pie apģērba vai somas, 0,7 litri dzēriena rezerves, folijas sega, medicīniskie plāksteri, individuāla dzeramā krūzīte
  • 3. etapā – mobilais tālrunis (uzlādēts, ar iespēju piezvanīt) ar pievienotiem sacensību administrācijas/ārsta numuriem, folijas sega-pārklājs, medicīniskie plāksteri, dzeramā krūzīte (2.–7. uzkodu punkts netiks nodrošināts ar dzērienu krūzītēm), vismaz 0,75 l šķidrums starta brīdī (ūdeni, sporta dzērienu u.c.)

8. Stafetes dalībnieku maiņas punkti :

  • 1. etapa beigas – Ērgļu klintis
  • 2. etapa beigas – Raiskuma ezers

9. Apbalvošana – komandu vērtējumā tiek apbalvoti 1.– 3. vietu ieguvēju komandas.

10. Sacensību 114+km distancē 77. kilometrā, atpūtas vietā pie tilta pār Amatu būs iespējams ar organizatoru transportu nogādāt maiņas apavus, apģērbu, sporta uzturu. Attiecīgo maisiņu pirms starta jānodod Rožu laukumā tam paredzētajā vietā. Uz maisiņa būs iepriekš jāpiestiprina papildu dalībnieka numurs, kuru sportisti saņems, reģistrējoties sacensību centrā.

11. Stafetes dalībniekiem trasē būs pieejami visi tie paši ēdināšanas punkti, kas individuālā skrējiena dalībniekiem.

12. Stafetes skrējiena laika limits – 19 stundas (t. i., līdz plkst. 19.00  5. augustā)

13. Komandas dalības maksā ietilpst – skrējiena oficiālais T-krekls un personalizēts dalībnieka numurs katram komandas dalībniekam (komandām, kas reģistrētas līdz 21.07.2017) uzkodas un dzērieni trasē un finišā, rezultātu uzskaite finišā un starpfinišos, atsevišķu etapu dalībnieku transports uz stafetes maiņas punktiem un atpakaļ uz sacensību centru Cēsīs Rožu laukumā, sportistu piederumu transports uz 77. kilometru (ekipējuma un uztura maiņas punktu), trases marķējums, tiesnešu darbs, pirmā medicīniskā palīdzība sacensību norises vietā, sacensību organizatoriskie izdevumi, piemiņas medaļa katram finišētājam.


 .